DARMOWA DOSTAWA OD 300 ZŁ
14 dni na zwrot
WYPRODUKOWANE W POLSCE
+48 510 281 854
Strona główna » ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY I REKLAMACJE

Uwaga!
Maseczki - z uwagi na sposób używania i w trosce o bezpieczeństwo nie podlegają zwrotom ani wymianom.
W przypadku błędnie dobranego rozmiaru lub innych problemów prosimy o kontakt mailowy: sklep@feelplus.pl
Postaramy się indywidualnie rozwiązać problem.

Ponadto informujemy, że wszystkie zamówienia złożone po 15:00 traktujemy jako przyjęte kolejnego dnia.
Dni robocze przeznaczone na realizację liczymy od kolejnego dnia.


 

WYMIANA

Jeżeli rozmiar okazał się nietrafiony lub po namyśle stwierdzasz, że wolisz inny wzór możesz dokonać wymiany. Pamiętaj, że masz na to 14 dni, a produkt nie może nosić śladów użytkowania. Co musisz zrobić:

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz wymiany: POBIERZ

  2. Odeślij wymieniany produkt listem poleconym wraz z załączonym formularzem na adres:
    MCO PRODUKT
    ul. Fabryczna 1/3
    97-300 Piotrków Trybunalski
    Z dopiskiem „wymiana"

  3. Koszt wysyłki produktu do nas ponosi Klient, zaś koszt odesłania wymienionego towaru ponosimy my.

  4. Gdy odbierzemy paczkę poinformujemy Cię mailowo o rozpoczęciu procesu wymiany.

  5. W ciągu 7 dni wyślemy do Ciebie przesyłkę z wymienionymi produktami na wskazany w formularzu wymiany adres.

 

ZWROT

Masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Jeśli więc z jakichś powodów uznasz, że jednak nie potrzebujesz naszych super koszulek możesz bez żadnych problemów dokonać zwrotu. Pamiętaj, że produkt nie może nosić śladów użytkowania i powinien posiadać oryginalne metki. Co musisz zrobić:

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu: POBIERZ

  2. Odeślij zwracany produkt listem poleconym wraz z załączonym formularzem na adres:
    MCO PRODUKT
    ul. Fabryczna 1/3
    97-300 Piotrków Trybunalski
    Z dopiskiem „zwrot"

  3. Koniecznie załącz do paczki dokument sprzedaży (paragon/faktura vat).

  4. Koszty wysyłki zwracanych produktów ponosi klient.

  5. Gdy odbierzemy paczkę poinformujemy Cię mailowo o rozpoczęciu procesu zwrotu.

  6. W ciągu 7 dni dokonamy zwrotu kwoty za produkty oraz wysyłkę na wskazane w formularzu zwrotu konto bankowe.

 

REKLAMACJA

Robimy co w naszej mocy, żeby wszystkie produkty były dopracowane. Jeśli jednak Twój posiada wadę fabryczną, po pierwszym praniu coś się zniszczyło lub w jakikolwiek sposób jest niezgodny z umową sprzedaży zrobimy wszystko co się da aby naprawić nasz błąd. Co musisz zrobić:

  1. Na początku napisz do nas maila na adres: sklep@feelplus.pl. Opisz problem i najlepiej załącz zdjęcia obrazujące wadę. Może okazać się, że to wystarczy do uznania reklamacji.

  2. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji: POBIERZ

  3. Odeślij reklamowany produkt listem poleconym wraz z załączonym formularzem na adres:
    MCO PRODUKT
    ul. Fabryczna 1/3
    97-300 Piotrków Trybunalski
    Z dopiskiem „reklamacja"

  4. Gdy odbierzemy paczkę poinformujemy Cię mailowo o rozpoczęciu procesu reklamacji.

  5. W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację i poinformujemy Cię o jej wyniku. Jeśli rozpatrzymy ją pozytywnie naprawimy lub wymienimy towar na nowy, a jeśli nie będziemy w stanie to zwrócimy Ci całość kosztów, łącznie z kosztami odesłania towaru do nas.


Przejdź do strony głównej