DARMOWA DOSTAWA OD 300 ZŁ
14 dni na zwrot
WYPRODUKOWANE W POLSCE
+48 510 281 854

FAQ

 

ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA
 

Jak mogę śledzić status zamówienia?

Na każdym etapie - od złożenia zamówienia po wysyłkę będziemy Cię na bieżąco informować mailowo o statusie zamówienia. Stąd też dowiesz się, czy zamówienie do nas dotarło, czy płatność została zaakceptowana i kiedy paczka została wysłana. Jeżeli po złożeniu zamówienia w ciągu 24 godzin nie dotarł do Ciebie żaden mail daj nam znać na: sklep@feelplus.pl natychmiast sprawdzimy co się dzieje i rozwiążemy problem.

Czy mogę zmienić moje zamówienie?

Dopóki zamówienie nie jest wysłane, możemy je jeszcze zmienić. Napisz do nas na sklep@feelplus.pl, a postaramy się pomóc. Większość zamówień wysyłamy w ciągu 3-6 dni od potwierdzenia płatności.

Czy można kupić produkty FEELPLUS w sklepach stacjonarnych?

Na tą chwilę nie ma takiej możliwości. Jeśli prowadzisz własny sklep i chcesz sprzedawać produkty FEELPLUS skontaktuj się z nami przez maila: sklep@feelplus.pl

Czy wysyłacie za granicę?

Na ten moment oprócz Polski wysyłamy paczki do wszystkich krajów w obrębie Unii Europejskiej. Pełna lista krajów: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Finlandia , Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy, Wielka Brytania


Jakie są koszty i czas wysyłki?
Koszty zależą od kraju wysyłki i przewoźnika, który został wybrany.


Czy oferujecie darmową wysyłkę?

Tak. W Polsce darmowa wysyłka obowiązuje już od zamówienia na kwotę minimum 400 zł.
Poza Polską darmowa wysyłka dla zamówień na kwotę ponad 200 Euro.


Jak mogę śledzić przesyłkę?

Po wysłaniu otrzymasz maila z linkiem do śledzenia paczki w systemie wybranego przewoźnika.
Pamiętaj, że paczka w systemie może pojawić się z pewnym opóźnieniem.


PRODUKT


Gdzie powstaje wasz produkt ?

Z dumą możemy powiedzieć, że wszystkie produkty powstają w naszej manufakturze w Piotrkowie Trybunalskim.

Czy nadruk się nie spierze ?

Opracowana przez nas procedura druku zapewnia trwałość kolorów.
Barwy pozostaną intensywne bez względu na ilość prań, czy działanie promieni słonecznych.


PŁATNOŚCI

 

Jak mogę zapłacić za zamówienie ?

Płatności można dokonać przez system płatności elektronicznych PayU,
przez wpłatę bezpośrednio na konto bankowe oraz za pobraniem.


Moja płatność się nie powiodła. Co robić ?

Jeżeli z jakichś powodów Twoja płatność zakończyła się niepowodzeniem
napisz do nas na
sklep@feelplus.pl.
Postaramy się jak najszybciej rozwiązać tą sprawę.


Płatność przez PayU się nie powiodła?

Może zdarzyć się, że płatność przez PayU się nie powiedzie i na sklepie pojawi się błąd.
Prosimy wtedy o wpłatę na nasze konto bankowe: 00 0000 0000 0000 0000 0000 0000
oraz o poinformowanie nas mailem na sklep@feelplus.pl o tym fakcie.



ZWROTY I WYMIANA


Kiedy i jak mogę dokonać zwrotu?

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia zamówienia.
Produkty muszą posiadać oryginalne metkowanie i nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania.

 

Jak długo trwa procedura zwrotu i kiedy zwrócicie pieniądze na moje konto?

Od momentu otrzymania Twojej przesyłki ze zwracanymi produktami
dokonamy zwrotu pieniędzy na Twoje konto w ciągu 7 dni.


 

Jeśli nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytania odwiedź
naszą
stronę z danymi kontaktowymi i daj nam znać,
a na pewno znajdziemy dobre rozwiązanie.


Przejdź do strony głównej